سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مفرد مؤنث غائب

مفرد مؤنث حاضر!

    نظر

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
چشه مگه آدم بعد از این همه مدت برگرده سر خونه و زندگیش؟
آخ که دلم واسه‌ی این‌جا یه ذره شده بود؛ مخصوصا که امروز نشستم اون وبلاگه‌ی مرحومه‌ی خودم رو کامل خوندم و یاد گذشته‌ها رو از توی قبرستون زمان کشیدم بیرون! نبش قبر حرومه؟!؟ کی به کیه!

***

برگشتم که بنویسم. (غیب گفتی!)
حضور طوفانی و از این چیزها هم قرار نیست داشته باشم! من اصولا آدم آروم و متینی هستم! (تو که راست می‌گی!)

***

من یه آدم معمولی‌ام، با یه عالمه ویژگی‌های غیرعادی و غیرمعمولی! می‌بینید؟ بسیاااااااار نرمال!

***

مفرد مؤنث یعنی من! من یعنی مفرد مؤنث!
بنویسم مفرد مؤنث یعنی: ...، از فردا عده‌ای معلوم‌الحال با یه جستجوی ساده می‌رسن به این‌جا!

***

از همین الان هرگونه کامنت درخواست ازد... و دوس... و این‌ها محکوم به خصوصی‌سازی است!
ننویس! بلااستفاده می‌مونه، خمس میاد روش!