سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مفرد مؤنث غائب

اردوی تخصصی وبلاگ‏نویسان مهدویت(نگین زمان)

    نظر

بسم الله الرحمن الرحیم        هست کلید در گنج حکیم

بالاخره اردو هم تموم شد و همه از هم جدا شدیم. هم خوشحالم و هم ناراحت؛ خوشحال از اینکه به این اردو رفتم و ناراحت از اینکه زود تموم شد. نمی‌دونم چرا هر وقت به آدم خوش می‌گذره گذر لحظات سریعتره! این اردو از طرف دفتر توسعه وبلاگهای دینی برگزار شد و سه روز طول کشید. هر روز از 8 صبح تا 1 و از 30/4 بعدازظهر تا 30/8 کلاس داشتیم. (البته اگر معطلی اول کلاسها رو زیر سبیلی رد کنیم!) توی این سه روز با خیلی چیزا آشنا شدیم از جمله فرقه‌های ضاله‌ی بابیت و ....و فرقه‌های نضاله‌ی احسانیه و بهرامیه و قلمیه! و مطالبی درباره توالت مقدس! و خودپرستی و شیطان‌پرستی و از این جور چیزا یاد گرفتیم. تقریبا همه چیز اردو جالب بود:
-شبانه‌هایی که آقای آقاجانی سردبیرش بودند به اضافه اینا 1 و 2 و دردونه نشریه‌هایی بودند که چاپ شدند و ما هم خوندیم.(خوب البته از سر بیکاری بوده!)
-مسئولان کت و شلوار یه دست با بی سیم که بیشتر شبیه محافظان شخصی بودند(البته تا زمانی که دمپایی پاشون نمی‌کردند!)
-سوژه اصلی اردو، آقای احسان‌بخش(مجری برنامه‌ها) که فکر نکنم پشت میکروفون رفته باشند و سربه‌سرشون نگذاشته باشند!
-راهروها و راه‌پله‌ها و طبقات مختلف که روز اول به یک دردسر بزرگ تبدیل شده بودند، اما بالاخره یاد گرفتیم...........
-شیرهای... که اعصاب ما رو سرویس نمودند!
-لحظه‌های شکارشده توسط دوربین‌های عکاسان محترم اردو که این عزیزان در نخوابیدن حضار سر کلاسها نقش مهمی رو ایفا کردند!
-کلیپی از گزیده‌ای از عکسهای بامزه اردو با آهنگی غمگین که آدم گیج و گول می‌موند بخنده یا گریه کنه و کلیپی که آقایون اصفهانی از مراحل عملیات ضداحسانیه تهیه کرده بودند!
-شبی که جلسه ای با حضور همه خانمها توی اتاق 31 برگزار شد و بحث گروهی که استاد عزیز خانم شریعتمدار راه انداختند و تا ساعت 2 نصف شب ادامه داشت. (بحث بسیار جدی و به‌روز بود و گرنه عمرا از خوابم نمی‌زدم!)
-و سخنرانی آخرین سخنران اردو یعنی حاج‌آقای سرلک که اشک همه رو در غروب جمعه درآورد و......
گفتنی‌ها زیاده اما مجال طرحشون نیست، اونایی که بودند می‌دونند من چی میگم...........
خلاصه دست همه مسئولان اردو درد نکنه: آقایان نجمی، فخری، فضل‌الله نژاد، احسان‌بخش، بهرامی، محمودی، اجرایی، آقاجانی، مجاهد و خانمها: خسروی، احسان‌بخش، محمودی، ایوبی و کسانی که احتمالا از قلم افتادند؛ یه خسته نباشید حسابی بهشون میگم. اجرشون با خود آقا و مولامون حضرت ولیعصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف). امیدوارم برنامه‌هاشون بیشتر و بهتر بشه و من رو هم همیشه دعوت کنند!
پ.ن1: یکی از تأثیرات این اردو اسباب‌کشی به اینجا و دست به قلم بردن من بعد از مدتها بود.....
پ.ن2: سلام، خونه‌ی جدیدم مبارک! خوش اومدید، کلیک رنجه فرمودید..............